Uncategorized

Ce trebuie sa stii despre gestionarea smart a stocurilor?

GestSEL Software Gestiune Contabilitate primara

Cand ai o afacere care implica vanzarea de produse, ca antreprenor, te gandesti automat la administrare eficienta pentru a atinge profitul maxim, inventare perfecte, angajati implicati si multumiti, dar, mai ales te gandesti la gestionarea stocurilor – cum sa faci asta cu resurse eficiente, timp putin, dar cu rezultate perfecte.

Daca iti spunem ca am dezvoltat o aplicatie care sa simplifice toate procedurile de preluare si scadere a produselor din stoc (gestiune stoc), automatizarea printr-un soft a proceselor care pana acum se faceau manual si nu numai, ai vrea sa stii mai multe informatii?

Daca raspunsul este da, inseamna ca iti doresti sa simplifici procedura prin care pastrezi evidenta si contabilitatea gestiunii. Citeste in acest articol toate informatiile de care ai nevoie.

Ce este GestSel?

Este una dintre solutiile software pe care le-am dezvoltat pentru a te ajuta sa ai un control absolut asupra gestiunii afacerii tale. Este o aplicatie flexibila, un program soft, usor de utilizat si rapid de integrat, care reuseste sa elimine cu succes erorile umane.

Automatizarea este unul dintre plusurile care recomanda aceasta solutie. Mai exact, procesele de intrari, iesiri si stocuri vor fi acum generate automat si vei avea mereu la indemana informatiile necesare stocate intr-un singur loc, un program de contabilitate saga, in timp real.

Aplicatia GestSel permite importul si exportul catre principalele programe de facturare din Romania precum: Saga, Winmentor, Contnet etc.

Cum te ajuta aplicatia de gestionare a stocurilor?

Vrei sa imbunatatesti vizibil procesul de gestionare a stocurilor pentru business-ul tau? Iti prezentam toate beneficiile pe care le ai atunci cand folosesti GestSel:

  • Vei avea mereu informatii concrete, complete si actualizate in timp real despre stocurile business-ului tau. Toate acestea pot fi accesate si de pe dispozitivul tau conectat la aplicatia GestSel, de oriunde te-ai afla, in orice moment.
  • Gestionarea actelor importante va deveni extrem de usoara datorita automatizarilor. Vei putea emite pe loc bonuri fiscale, facturi, avize si chitante pe hartie alba sau pretiparita si posibilitatea de preluare si transfer de date din si in diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, retete si parteneri din fisiere Excel).
  • Efectuarea inventarelor va fi o activitate placuta si relaxanta pentru cei implicati in gestiunea afacerii tale. GestSel asigura eficienta si siguranta stocurilor pe tot parcursul activitatii, eliminand posibilele erori umane. Vei putea incarca stocul prin introducerea si listarea documentelor de receptie si vei avea posibilitatea de inregistrare a receptiilor din import precum si vanzarile spre export. Totodata vei efectua simplu si rapid orice modificare de pret. Cand vei dori, vei putea vizualiza diferite rapoarte specifice situatiei stocului si inventarului (reglare stocuri si modificare preturi).
  • Vei avea control total asupra administrarii afacerii tale (raportare si analiza in timp real). De oriunde si oricand vei avea acces nelimitat la toate informatiile stocate de GestSel, de la stocuri pana la vanzari si liste cu produse care se apropie de termenul de expirare.

  • Vacantele tale vor fi linistite pentru ca GestSel iti va oferi mobilitate si posibilitatea de a-ti administra afacerea de pe dispozitive multiple, de oriunde. Datorita internetului si aplicatiei GestSel, vei putea monitoriza indeaproape toate informatiile despre produse, vanzari si alte rapoarte pentru afacerea ta.
  • Economie de timp datorita automatizarii anumitor procese de gestiune. Se vor prelua automat datele de indentificare a clientilor/furnizori on-line in momentul introducerii unei receptii sau alte acte necesare gestiunii.

Vrei sa stii cum poti simplifica intregul proces de gestionare a stocurilor?

Scrie-ne la office@selectsoft.ro si te ajutam cu toate informatiile de care ai nevoie!

Let’s create some magic for your business!