Cum arată un sistem de gestiune sincronizat cu magazinul online?

Cum arată un sistem de gestiune sincronizat cu magazinul online?

DESPRE CLIENT

Prima noastra intrebare a fost acum mai bine de 6 ani, inca de la deschidre, ce reprezinta de fapt Pressco? Si am primit urmatorul raspuns: <<Noi, la PRESSCO, ne dorim ca fiecare ceasca de cafea sa ofere o experienta memorabila care sa ramana cu tine mult timp dupa ce ai gustat-o. De aceea prajim doar cafea de specialitate, de sezon iar prajirea este light astfel incat rezultatul din ceasca sa fie mereu surprinzator.>>

Atunci am inteles ca vor oferi o experienta senzorială completa, nu cu orice fel de boabe, ci cafea de specialitate care poate fi achizitionata si in pachete de cafea personalizate. Totodata, Pressco are si un magazin online care deservește vânzarea acestor produse. Astfel, clientii se pot bucura in continuare oricand si de oriunde de cafea de specialitate, fara a mai fi nevoie sa se deplaseze in cafenea, prin plasarea unei comenzi direct pe site.

PROVOCAREA

Pressco si-a dorit ca toate procesele si fluxurile de lucru din companie sa fie automatizate prin integrarea sistemului de gestiune cu platfoma de magazin online.

Avea nevoie de o solutie care sa ii ajute in gestionarea cat mai eficienta a comenzilor online, pentru a nu implica factorul uman in fiecare proces.

SOLUTIA PROPUSA

Pentru a le rezolva nevoile, am propus și implementat integrarea completă a sistemului de gestiune SelectSOFT împreună cu magazinul online. Tinand cont ca magazinul online este orientat catre doua categorii de consumatori, B2B si B2C, era nevoie ca sincronizarea sa fie perfecta, pentru a nu pierde nici un client, iar comenzile sa fie onorate cat mai precis.

In primul rand s-a eliminat problema in care un angajat trebuia sa actualizeze manual preturile sau stocurile, deoarece preturile sunt actualizate in timp real si stocurile sunt incarcate automat in sistemul de gestiune, iar pe site apare in orice moment situatia corecta a stocului de cafea disponibil.

Comenzile sunt trimise automat din cadrul site-ului catre sistemul de gestiune, fara a mai fi nevoie ca cineva sa urmareasca sau sa introduca manual fiecare comanda si sunt afisate instant angajatilor pentru a fi pregatite de livrare.

Toate informatiile referitoare la client, adresa de facturare/livrare sau solduri sunt preluate direct din site, astfel exista in permanenta informatii actualizate despre clientii care cumpara prin intermediul magazinului online. In baza acestor informatii, cu cateva click-uri se genereaza documentele de vanzare aferente (facturi, avize, etc). De asemenea, exista acces instant la istoricul real al comenzilor, si pot aplica metode de fidelizare clientilor care cumpara frecvent.

Magazinul online fiind integrat cu serviciile de curierat, costul de livrare se calculeaza instant, iar clientul primeste automat notificari despre statusul comenzilor. Totodata, clientii pot opta pentru modalitati multiple de plata: ramburs, card sau rate. Toate aceste informatii noi despre clienti ii ajuta in gestionarea eficienta a strategiei de marketing, urmaresc diverse rapoarte de vanzari sau comportament al clientilor din magazinul online, care pot genera vanzari mai mari prin aplicarea tehnicilor de up-sell sau cross-sell (sugestii produse similare, ce au cumparat alti clienti sau anumite produse complementare)

REZULTATUL

Pressco a facut fata provocarilor de a livra cafeaua proaspat prajita intr-un mod cat mai eficient si a raspuns nevoilor de schimbare ale devoratorilor de cafea in contextul actual, prin utilizarea unui soft de gestiune integrat, care conecteaza si automatizeaza procesele si fluxurile de lucru din cadrul afacerii.

Related Posts