Cum crești profitul echipei tale de vânzări cu o aplicație software

Cum crești profitul echipei tale de vânzări cu o aplicație software

Implementarea unei aplicații software care crește profitul afacerii și eficiența echipei de vânzări la Vivohaus.

DESPRE CLIENT

Vivohaus este o companie cu capital 100% românesc care oferă o paletă bogată de materiale de construcții de calitate înaltă și servicii de design interior. Business-ul s-a extins în rapid, iar clienții găsesc la Vivohaus peste 900 de modele de gresie și faianță, parchet și alte elemente necesare unui decor spectaculos în orice încăpere

Pe lângă produsele regăsite în showroom clienții mai găsesc și o echipă dedicată, cu o bogată experiență în tot ceea ce privește designul interior și care este gata să ofere cele mai bune sfaturi și îndrumări. 

PROVOCAREA

Având în vedere gama vastă și variată de produse pe care Vivohaus le pune la dispoziția clienților în cele două showroom-uri, afacerea s-a aflat repede în fața primei provocări: nevoia de control riguros al stocurilor. Managementul a avut nevoie ca marfa să fie preluată corect în gestiune, să iasă corect din stoc în momentul vânzării și să aibă în permanență o evidență clară a mișcării produselor în/din gestiune.

Vivohaus are, pe lângă showroom-uri, și o echipă formată din agenți de vânzări care își desfășoară activitatea pe teren. Ei joacă un rol cheie pentru îndeplinirea obiectivelor de business. De aceea, Vivohaus a căutat o soluție software care să sprijine eficiența echipei de vânzări pentru a-și atinge obiectivele de vânzări setate. Altfel, afacerea risca să piardă capital și chiar forță de muncă pe termen lung. 

Fiind o afacere de dimensiuni mari, extinsă geografic și cu personal aflat atât pe teren cât și în locațiile fizice, s-a resimțit cu rapiditate nevoia unei soluții care să faciliteze controlul total al tuturor activităților. Fiecare tranzacție, situația vânzărilor, a încasărilor, sau informații legate de performanța echipei de vânzări trebuiau centralizate cu ușurință. Scopul era de a fi analizate și transformate apoi în decizii informate de business, care să ducă la creșterea profitului afacerii.

SOLUȚIA

Ca răspuns la toate nevoile Vivohaus , am propus și implementat soluția completă. Mai mult, le-am oferit și modulul dedicat agenților de vânzări, dar și  aplicatia dedicată managerilor, Mobile Manager.

Prin implementarea aplicației software de gestiune a stocurilor am îmbunătățit considerabil gestionarea fluxurilor de lucru. Acestea sunt: recepții de marfă, ieșiri de marfă, inventar la raft și clasic. Ei folosesc validarea prin scanare pentru produsele care au cod de bare, dar și fără scanare, prin introducerea unui cod de bare sau a denumirii produsului. Showroom-ul Vivohaus dispune de echipamentul necesar gestionării unui flux de operații bine stabilit. Aplicația oferă posibilitatea consultării stocului în funcție de numele produselor, categorii sau furnizor, în timp real. Mai mult, Vivohaus poate efectua discounturi sau majorări de preț în funcție de criteriile setate. 

Vânzarea se realizează în mod corect și facil, datorită modulului SelectSOFT POS Magazin. Aplicația software îi ajută pe operatorii de vânzare să ofere clienților un proces de vânzare fluid. Programul software are o interfață intuitivă, este ușor de folosit și este bazată pe identificarea rapidă a produselor. Prin urmare, experiența clienților în showroom este plăcută. Ei se pot bucura de consultanță specializată în alegerea elementelor de decor dorite, iar durata procesului de achiziție este redusă la minimum.

Pentru agenții care își desfășoară activitatea pe teren am dezvoltat un modul special care automatizează forța de vânzare și crește eficiența echipei de vânzări. Fiecare agent preia comanda direct de la client și o transmite în mod automat către sistemul principal. Asta înseamnă că echipa din depozit poate începe pregătirea comenzii, iar clientul își primește mai repede produsele dorite. 

Prin soluția dedicată agenților am obținut reducerea timpului necesar alocat plasării comenzilor. Au renunțat la clasica metodă a foii și pixului și preiau comenzile în doar câteva clickuri. Mai mult, în aplicație pot consulta în timp real informații legate stocul existent, discount-uri sau promoții pentru anumite categorii de produse. Astfel, ei răspund în timp real nevoilor clienților, ducând la un grad mai mare de satisfacție a acestora.

Managementul este, prin urmare, conectat în timp real la activitatea zilnică a fiecărui agent de vânzare. Mai mult, Vivohaus are acum capacitatea de a planifica rutele agenților în funcție de priorități sau de a optimiza cantitatea de produse din stoc în funcție de vânzările de pe teren. Am contribuit astfel la creșterea accelerată a performanței echipei de agenți de vânzări.

Ce am obținut, pe scurt, cu aplicația software implementată:

Vivohaus a primit acces în Mobile Manager, cunoscută ca „aplicația managerului”. Ea permite control total al afacerii de la distanță. Chiar și atunci când nu sunt conectați fizic la afacere, managerii pot consulta informații legate de încasări și vânzări, recepții și documente de vânzare sau chiar să realizeze inventarul. Mai mult, informațiile sunt disponibile într-un dashboard organizat sub formă de grafice și tabele ușor de înțeles, ceea ce facilitează luarea deciziilor inteligente pentru business.

REZULTATUL

Ca rezultat direct al implementării suitei de aplicații software, Vivohaus își centralizează informațiile privind stocul, clienții, produsele și prețurile în timp real. 

Activitatea echipei de agenți
de vânzări de pe teren a fost automatizată și eficientizată astfel încât să sprijine în mod real creșterea profitului afacerii. 

Related Posts