Uncategorized

Cum depistezi problemele din service-ul tau?

GestSEL Software Gestiune Service Auto SelectSOFT

Daca esti antreprenor si afacerea ta este un service auto, probabil stii deja ca piata auto din Romania este intr-o continua dezvoltare. Service-ul tau auto va fi tot mai solicitat si aglomerat pe zi ce trece. Asta inseamna ca ai nevoie de o solutie eficienta care sa iti remedieze in timp util problemele de management si sa te ajute la obtinerea unui portofoliu de clienti multumiti.

Stocuri neactualizate, intarzieri ale reparatiilor, inventare date peste cap? Sunt situatii intalnite frecvent intr-un service auto. In graba de a repara si preda cat mai multe masini la timpul stabilit, se intampla ca angajatii tai sa omita pasi importanti care duc la servirea rapida a clientului, sau la gestionarea eficienta a muncii lor. Tu, ca antreprenor te-ai lovit de aceste probleme? Daca da, trebuie sa stii ca majoritatea service-urilor auto intampina greutati cand vine vorba despre gestionarea produselor si serviciilor cauzate de graba si de volumul mare de munca.

Intr-unul din articolele noastre anterioare am vorbit despre GestSel Service Auto, solutia software de gestionare a unui service auto. Acum vrem sa vorbim mai in detaliu despre problemele punctuale cu care se confrunta service-ul tau si cum le poti rezolva cu aplicatia GestSel Service Auto:

Receptia autovehiculelor si gestionarea clientilor care ajung in service-ul tau este un haos

Sunt foarte multe situatii in care, din cauza volumului mare de munca, nu reusesti sa respecti termenul de reparare al unei masini. Asta se intampla deoarece receptia unei masini se face cu intarziere, apar probleme de comunicare in echipa cu privire la situatia masinii, angajatii tai nu stiu exact daca produsele necesare repararii masinii sunt in stoc si astfel intregul proces de livrare a masinii in perfecta stare clientului este amanat.

Soft-ul GestSEL Service Auto inregistreaza si segmenteaza toate receptiile introduse in sistem, astfel incat sa ai control total asupra acestui proces. Vei sti mereu cate masini au intrat in service-ul tau, cate sunt in faza de reparare si cate urmeaza sa iasa din service-ul tau. Simplu si extrem de eficient, nu?

Ba mai mult, fiecare masina va avea atribuita o fisa digitala in care sunt evidentiate detaliile importante legate de reparatiile realizate masinii clientului: piesele necesare reparatiei, detalii despre manopera si echipa de lucru, durata procedurii si orice alte informatii necesare unei evidente clare.

Timpul pierdut cu toate procesele facute manual, zilnic

Completarea manuala a nenumarate hartii, fise si rapoarte iti rapeste prea mult timp. Pe tine te impiedica sa te concentrezi la managementul eficient al afacerii tale, iar pe angajatii tai ii impiedica sa se focuseze pe calitatea si productivitatea muncii lor.

Urmarindu-le lor activitatea, observi ca le ia foarte mult timp sa completeze actele atunci cand fac receptia unei masini in service, le ia mult timp sa inregistreze avariile, sa comande piese necesare si sa emita facturi.

Aplicatia GestSel Service Auto automatizeaza toate activitatile din afacerea ta! Astfel, in doar cateva clickuri, angajatii se vor ocupa de treburile administrative, apoi se vor dedica clientilor tai. Vei avea si angajati productivi, si clienti multumiti!

Te confrunti cu pierderi financiare neprevazute

Se poate intampla ca angajatii tai sa se afle sub presiunea timpului de a duce o reparatie la bun sfarsit, sau poate chiar sub presiunea directa a clientului. Si atunci ei pot uita sa adauge pe fisa clientului unele interventii prestate sau costuri ale unor piese. Rezultatul? Intreaga operatiune se dovedeste a fi o munca in pierdere.

Aplicatia GestSEL Service Auto stabileste automat si corect tarifele pentru piesele folosite si tine evidenta clara a interventiilor asupra fiecarei masini. Mai mult, softul calculeaza automat pretul fiecarei interventii, iar la final emite devizul final, factura sau bonul in doar cateva clickuri.

De asemenea, in aplicatie vei avea mereu o viziune de ansamblu asupra tuturor intrarilor si iesirilor de piese, precum si a serviciilor oferite pe zi, luna sau an.

Nu cunosti activitatea angajatilor tai

Cand munca angajatilor tai este notata si imprastiata pe mult prea multe hartii, devize sau fise de interventii, managementul echipei devine o sarcina aproape imposibila. Ca sa iti poti ajuta angajatii sa aiba performante mai bune trebuie sa stii intai care este ritmul lor de lucru si care sunt problemele cu care ei se confrunta.

In aplicatia GestSEL Service Auto, fiecare angajat va avea un cont personal in care isi trece toate activitatile realizate in timpul unei zi de lucru. Astfel, vei putea sa urmaresti indeaproape performantele angajatilor tai si vei putea sa contribui la dezvoltarea acestora oferind solutii concrete pentru imbunatatirea modului lor de lucru.

Gestionarea stocurilor de piese

De cate ori nu ti s-a intamplat sa ai nevoie urgenta de o piesa necesara unei reparatii, tu sa stii ca o ai pe stoc dar, de fapt, ea a fost folosita la o alta manopera? Aceasta este una dintre cele mai intalnite situatii si printre cele mai frustrante intr-un service. Pentru ca gestiunea ta nu a fost actualizata, timpul de reparatie este mai lung, iar clientul mai nemultumit.

In aplicatia GestSel Service Auto vei avea o evidenta clara a stocului pe diferite categorii ca: piese auto, materiale, produse de curatenie etc, inclusiv gestiunea pieselor pentru comenzile care sunt date in procesul de reparatie. Atunci cand se folosesc piese intr-o lucrare si se emite devizul final, toate piesele folosite si notate in fisa clientului sunt scazute automat din inventar, pastrand stocul corect in fiecare moment.

Mai mult, din aplicatie poti descarca in orice moment al zilei situatia actualizata a stocului.

Nu ai control asupra afacerii atunci cand esti plecat

Atunci cand nu esti in preajma echipei, singurele metode prin care tu poti sa afli informatii sunt nenumarate telefoane, SMS-uri sau e-mail-uri. Cel mai probabil nu primesti raspunsuri la timp si iti intrerupi echipa din lucru.

Aplicatia GestSEL va monitoriza pentru tine, zilnic, activitatile din service-ul tau auto. Partea cea mai frumoasa? Poti accesa si verifica activitatile desfasurate in service oricand si de oriunde din lume. Poti sa vezi cum s-a desfasurat ziua de lucru in lipsa ta, cum s-au descurcat angajatii tai, cate masini se afla inca in reparatie si care este situatia stocului sau a incasarilor pe zile, saptamani sau luni.

Te confrunti cu erori contabile

Stii ca si contabilitatea are nevoie de un upgrade tehnologic atunci cand apar probleme de gestiune cauzate de metode invechite de evidenta contabila si de gestionare corecta a interventiilor.

Cu aplicatia GestSEL Service Auto vei putea sa exporti datele direct catre contabilul tau, in aplicatia lui de contabilitate, lucru care simplifica intregul proces contabil si previne eventualele erori.

Esti administratorul unui service auto si articolul nostru ti-a trezit interesul de a simplifica si dezvolta afacerea? Perfect, contacteaza-ne la office@selectsoft.ro si iti explicam in detaliu cum functioneaza GestSEL Service Auto.