Retail

Cum eviți să te păcălească angajații

GestSEL Software Gestiune Magazin SelectSOFT

Ca antreprenor, ai numeroase responsabilități. Ele se extind de la calitatea mărfurilor sau serviciilor pe care le oferi, la asigurarea unui climat plăcut de muncă pentru angajați. Toate aceste elemente sunt definitorii pentru ca afacerea să funcționeze. De asemenea, securitatea este extrem de importantă, iar pentru asta, trebuie să fii atent atât la factorii externi, cât și la cei interni.

Mai precis, fac referire la modurile în care poți să te asiguri că angajații tăi nu au nicio șansă să te înșele. Nu poți să fii mereu acolo, iar încrederea e un lucru relativ în 2018. Așadar, ai nevoie de un sistem bine pus la punct care să asigure bunul mers al activităților zilnice.

Ce este GestSEL?

GestSEL este un sistem care automatizează activitatea comercială și este folosit atât de societăți comerciale mici, cât și mijlocii și mari. Este, am putea spune, un gardian care se asigură că ai o evidență clară a stocurilor în orice moment și că nici măcar un banal ac nu ar putea fi pierdut.

Cum te ajută GestSEL?

Totul începe cu recepția mărfii. Se face pe baza de coduri de bare, care sunt scanate și introduse automat în sistem. Marfa apare astfel pe bază de cod de bare/cod produs/denumire exactă. Să luăm un exemplu concret. Atunci când vinzi un suc de portocale, acesta se scanează și se scade automat din gestiune. Și foarte important, este individualizat produsul.  Adică nu se scade din gestiune faptul că s-a vândut o băutură răcoritoare, ci efectiv acel suc de portocale, de la acel brand. În acest fel, angajatul nu are cum să trișeze. Nu poate vinde un suc de portocale adus din exterior, în timp ce al tău rămâne pe raft. Nu poate să îl vândă și să nu îl scadă din gestiune sau să își însușească banii din vânzare. Intrările și ieșirile mărfii din stoc sunt extrem de bine monitorizate, precum și cashflow-ul.

Aplicația poate să genereze și diferite rapoarte financiare, care oferă o imagine detaliată asupra situației firmei. Spre exemplu, este vorba de lista stocurilor de produse cu data de expirare, situația de închidere de zi detaliată pe casieri și modalități de încasare, sau un centralizator al vânzărilor pe produse. Având aceste informații constant, probabilitatea de a pierde din vedere situația unui produs este mult diminuată. Sistemul GestSEL mai dispune de un avantaj major, și anume, posibilitatea de a configura accesul utilizatorilor și a drepturilor de acces. Astfel, fiecare angajat va avea acces doar la acele date pe care vrei tu ca el să le știe. Astfel eviți divulgarea unor confirmații confidențiale.

În plus, chiar și atunci când pleci în vacanță sau pur și simplu nu poți fii prezent fizic la business, poți verifica de la distanță situația de la muncă. Administrarea aplicației de la distanță prin intermediul internetului este un avantaj major, care contribuie la un control strict asupra operațiunilor.

Controlul încasărilor = siguranță

Așadar, controlul strict al încasărilor este cheia pentru ca afacerea ta să funcționeze perfect, iar angajații să nu aibă nicio șansă să te înșele.

Atunci când comerțul se bazează mult pe metodele clasice, antreprenorul ajunge la mâna angajatului, care nici măcar nu trebuie să depună un efort mare pentru a-și însuși bunuri sau încasări. În schimb, un sistem informatic automatizează munca și o face mai eficientă.

Contactează-ne pentru a afla mai multe despre sistemul GestSEL și cum îți poate ajuta afacerea!