SOFTWARE GESTIUNE STOCURI

Soft de gestiune pentru toate activitățile unui depozit

 

Selectsoft - Gestiune stocuri este o soluție modernă, extrem de flexibilă, ușor de utilizat, fiind destinată atât societăților comerciale mici, cât și celor mijlocii sau mari din domeniul comerțului. Este soluția ideală pentru automatizarea activității comerciale, pentru managementul stocurilor de produse, evidența vânzărilor și a soldurilor clienților, precum și obținerea raportărilor necesare legate de gestiunea stocurilor în cadrul companiei.

Selectsoft - Gestiune stocuri este un soft care poate fi folosit de către orice depozit alimentar și nealimentar, depozit de materiale de constructți și bricolaj, produse chimice si vopsele, instalații electrice, sanitare și termice, electronice si electrocasnice, scule electrice, utilaje și piese auto, depozit de flori sau legume-fructe, articole de gradinărit si hrană de animale.

Cum te ajută Selectsoft - Gestiune Stocuri?


Selectsoft - Gestiune Stocuri face ca gestionarea unui depozit să fie simplă și eficientă. Oricare dintre angajați va învăța rapid să folosească softul, iar tu vei putea să optimizezi activitatea pentru a obține mai mult profit.

Evidența stocului

Ai o situație exactă a stocului de produse, în timp real și ești avertizat atunci când stocul scade sub cantitatea stabilită de tine.

Emitere documente de vânzare

Poți emite bon fiscal, factură de vânzare și chitanță, factură proformă, aviz de însoțire a mărfii sau proces verbal de custodie a mărfii.

 

Emitere documente contabile

Poți emite rapid nota de recepție, procesul verbal de modificări de pret, perisabilități, inventar sau bonul de consum, în funcție de nevoia ta.

Dispozitive mobile

Realizezi recepția mărfii, inventarul, verifici stocul de produse și poți efectua vânzarea cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android.

Aplicație dedicată managerilor

Ai direct pe telefonul mobil Android, oricând, oriunde te-ai afla, o evidența clară și rapidă a afacerii tale (vânzari, încasări, restanțe, stocuri, rapoarte)

Transfer în aplicații de contabilitate

Datele le poți tranfera automat în diferite aplicații de contabilitate financiară: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.

Caracteristici generale ale aplicației

  •  evidența multiunități, multigestiuni și subunități (mai multe puncte de lucru)
  •  evidența stocului întimp real
  •  flexibilitate în alegerea modului de vânzare cu evidența stocului, cu stoc negativ sau fără evidență stoc
  •  gestiunea stocurilor de produse și a serviciilor după denumire, cod, grupă, furnizor, dată de expirare, lot și alte caracteristici configurabile
  •  încărcarea stocului prin introducerea și listarea documentelor de recepție (facturi de cumpărare, NIR-uri, etc.)
  •  posibilitatea înregistrării recepțiilor din import, precum și vânzarea pentru export în lei și valută
  •  descărcarea stocului pe baza documentelor (facturi, avize, bonuri fiscale, bonuri de consum, etc.)
  •  bonuri de consum și rapoarte de producție
  •  monitorizare produse cu termen de expirare
  •  inventariere și proces verbal de modificare de prețuri, inclusiv pe terminale mobile
  •  realizarea recepției mărfii, inventarului, pregătirea listei cu etichetele de raft sau de preț, verificarea stocului de produse și vânzarea efectivă cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android
  •  emitere bonuri fiscale la casa de marcat fiscală (Datecs, Sam4S, Activa, Zeka, Tremol, Custom, Daisy, etc.)
  •  generare facturi și chitanțe pe hârtie albă sau pretiparită și cu posibilitatea trimiterii prin email
  •  emitere avize de însoțire a mărfii, facturi proforme, procese verbale de custodie, oferte de preț
  •  preluare automată date de indentificare clienți/furnizori on-line
  •  încasarea prin diferite forme de plată (Numerar, Card, Virament, Tichet de masă, Tichet valoric, Voucher, Credit)
  •  avertizări și restricții la la depășirea pragului de creditare admis, scadențe depășite sau avize nefacturate
  •  generarea și tipărirea codurilor de bare, etichete de raft, pe imprimante specializate sau de documente
  •  compatibilitate cu cântare digitale cu etichetare automată sau cu preluarea greutății
  •  permite efectuarea de discounturi/reduceri sau majorări de preț bazate pe diferite criterii (ex: produse perisabile, termen de expirare, promoții)
  •  generare facturi din avize nefacturate
  •  evidență client-furnizor, facturi neîncasate neachitate, vânzări pe agenți
  •  oferă securitate sporită, prin utilizarea mai multor nivele de acces: administrator, gestionar, utilizator
  •  rețea - posibilitatea de operare de pe mai multe stații sau puncte de lucru
  •  administrarea aplicației și de la distanță prin intermediul Internet-ului
  •  viteză și siguranță datelor datorită folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server

Rapoarte și situații

  •  rapoarte vânzări pe utilizatori, produse, departamente, agenți, clienți, top-uri (Ex: cele mai bine vândute 10 produse), etc.
  •  situație vânzări centralizată pe diferite criterii (top produse, top clienți, vânzări comparative pe luni și agenți, cote TVA, etc.)
  •  raport vânzări detaliat cu evidența prețurilor de vânzare/cumpărare și a adaosului comercial
  •  vizualizarea și listarea rapidă a stocului pe diferite criterii de filtrare
  •  raport de aprovizionare conform stocurilor existente și a stocului minim stabilit
  •  listă stocuri minime necesare și produse cu dată de expirare
  •  listă inventar
  •  centralizator recepții
  •  generare liste de prețuri sau oferte
  •  fișă produs, fișă de magazie
  •  raport de gestiune
  •  jurnal de cumpărări și vânzări
  •  raport facturi neachitate/neîncasate client-furnizor
  •  situație avize nefacturate
  •  situație scadențar - facturi scadente într-o anumită perioadă
  •  registru de casă și bancă
  •  declarația 394

Selectsoft – Software Gestiune Stocuri simplifică gestionarea afacerii tale! Vrei să știi mai multe?

Module suplimentare

Mobile Inventory

GestSel MobileInventory
Este o aplicație pentru realizarea rapidă a inventarului, recepțiilor de marfă, vânzării de la raft și a verificării stocului de produse. Aplicația este integrată cu oricare dintre soluțiile dezvoltate de către Selectsoft.

Utilizând dispozitive mobile dotate cu scanner de coduri de bare, aceste operații vor eficientiza timpii de lucru și vor elimina erorile frecvent întâlnite utilizând metodele clasice.

 


Mobile Manager


Este o aplicație dedicată managerilor, care poate fi utilizată de pe orice tip de dispozitiv mobil Android - Telefon sau Tabletă. Integrarea acestei aplicații cu sistemul informatic permite: vizualizarea încasărilor și vânzărilor, recepțiilor și documentelor de vânzare, informații despre furnizori și clienți, fișa produsului, fișa clientului, evidența restanțelor client-furnizor, realizarea recepțiilor și a vânzărilor sau consultarea stocului de produse.

 

Portofoliu


Alte companii care și-au îmbunătățit performanțele, și-au crescut vânzările și au găsit în Selectsoft Gestiune Stocuri funcționalitățile de care aveau nevoie.

Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin1

Blog


Scriem deseori despre noutățile din domeniu, despre soluțiile software pe care le oferim și împărtășim tips&tricks care cresc performanțele afacerii tale. Citește mai multe pe blogul nostru:

Contactează-ne

software gestiune stocuri