SOFTWARE GESTIUNE STOCURI

Soft de gestiune pentru toate activitatile unui depozit

 

GestSEL - Gestiune stocuri este o solutie moderna, extrem de flexibila, usor de utilizat, fiind destinata atat societatilor comerciale mici, cat si celor mijlocii sau mari din domeniul comertului cu ridicata. Este solutia ideala pentru automatizarea activitatii comerciale, pentru managementul stocurilor de produse, evidenta vanzarilor si a soldurilor clientilor, precum si obtinerea raportarilor necesare legate de gestiunea stocurilor in cadrul companiei.

GestSEL - Gestiune stocuri este un soft care poate fi folosit de catre orice depozit alimentar si nealimentar, depozit de materiale de constructii si bricolaj, produse chimice si vopsele, instalatii electrice, sanitare si termice, electronice si electrocasnice, scule electrice, utilaje si piese auto, depozit de flori sau legume-fructe, articole de gradinarit si hrana de animale.

Cum te ajuta GestSEL - Gestiune Stocuri?


GestSEL - Gestiune Stocuri face ca gestionarea unui depozit sa fie simpla si eficienta. Oricare dintre angajati va invata rapid sa foloseasca softul, iar tu vei putea sa optimizezi activitatea pentru a obtine mai mult profit.

Evidenta stocului

Ai o situatie exacta a stocului de produse, in timp real si esti avertizat atunci cand stocul scade sub cantitatea stabilita de tine.

Emitere documente de vanzare

Poti emite bon fiscal, factura de vanzare si chitanta, factura proforma, aviz de insotire a marfii sau proces verbal de custodie a marfii.

 

Emitere documente contabile

Poti emite rapid nota de receptie, procesul verbal de modificari de pret, perisabilitati, inventar sau bonul de consum, in functie de nevoia ta.

Dispozitive mobile

Realizezi receptia marfii, inventarul, verifici stocul de produse si poti efectua vanzarea cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android.

Aplicatie dedicata managerilor

Ai direct pe telefonul mobil Android, oricand, oriunde te-ai afla, o evidenta clara si rapida a afacerii tale (vanzari, incasari, restante, stocuri, rapoarte)

Transfer in aplicatii de contabilitate

Datele le poti tranfera automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.

Caracteristici generale ale aplicatiei

  •  evidenta multiunitati, multigestiuni si subunitati (mai multe puncte de lucru)
  •  evidenta stocului in timp real
  •  flexibilitate in alegerea modului de vanzare cu evidenta stocului, cu stoc negativ sau fara evidenta stoc
  •  gestiunea stocurilor de produse si a serviciilor dupa denumire, cod, grupa, furnizor, data de expirare, lot si alte caracteristici configurabile
  •  incarcarea stocului prin introducerea si listarea documentelor de receptie (facturi de cumparare, NIR-uri, etc.)
  •  posibilitatea inregistrarii receptiilor din import, precum si vanzarea pentru export in lei si valuta
  •  descarcarea stocului pe baza documentelor (facturi, avize, bonuri fiscale, bonuri de consum, etc.)
  •  bonuri de consum si rapoarte de productie
  •  monitorizare produse cu termen de expirare
  •  inventariere si proces verbal de modificare de preturi, inclusiv pe terminale mobile
  •  realizarea receptiei marfii, inventarulului, pregatirea listei cu etichetele de raft sau de pret, verificarea stocului de produse si vanzarea efectiva cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android
  •  emitere bonuri fiscale la casa de marcat fiscala (Datecs, Sam4S, Activa, Zeka, Tremol, Custom, Daisy, etc.)
  •  generare facturi si chitante pe hartie alba sau pretiparita si cu posibilitatea trimiterii prin email
  •  emitere avize de insotire a marfii, facturi proforme, procese verbale de custodie, oferte de pret
  •  preluare automata date de indentificare clienti/furnizori on-line
  •  incasarea prin diferite forme de plata (Numerar, Card, Virament, Tichet de masa, Tichet valoric, Voucher, Credit)
  •  avertizari si restrictii la la depasirea pragului de creditare admis, scadente depasite sau avize nefacturate
  •  generarea si tiparirea codurilor de bare, etichete de raft, pe imprimante specializate sau de documente
  •  compatibilitate cu cantare digitale cu etichetare automata sau cu preluarea greutatii
  •  permite efectuarea de discounturi/reduceri sau majorari de pret bazate pe diferite criterii (ex: produse perisabile, termen de expirare, promotii)
  •  generare facturi din avize nefacturate
  •  evidenta client-furnizor, facturi neincasate-neachitate, vanzari pe agenti
  •  ofera securitate sporita, prin utilizarea mai multor nivele de acces: administrator, gestionar, utilizator
  •  retea - posibilitatea de operare de pe mai multe statii sau puncte de lucru
  •  administrarea aplicatiei si de la distanta prin intermediul Internet-ului
  •  viteza si siguranta datelor datorita folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server
  •  posibilitati de preluare si transfer de date din si in diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, retete si parteneri din fisier Excel)
  •  exportul rapoartelor in diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
  •  transfer automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc

Rapoarte si situatii

  •  rapoarte vanzari pe utilizatori, produse, departamente, agenti, clienti, top-uri (Ex: cele mai bine vandute 10 produse), etc.
  •  situatie vanzari centralizata pe diferite criterii (top produse, top clienti, vanzari comparative pe luni si agenti, cote TVA, etc.)
  •  raport vanzari detaliat cu evidenta preturilor de vanzare/cumparare si a adaosului comercial
  •  vizualizarea si listarea rapida a stocului pe diferite criterii de filtrare
  •  raport de aprovizionare conform stocurilor existente si a stocului minim stabilit
  •  lista stocuri minime necesare si produse cu data de expirare
  •  lista inventar
  •  centralizator receptii
  •  generare liste de preturi sau oferte
  •  fisa produs, fisa de magazie
  •  raport de gestiune
  •  jurnal de cumparari si vanzari
  •  raport facturi neachitate/neincasate client-furnizor
  •  situatie avize nefacturate
  •  situatie scadentar - facturi scadente intr-o anumita perioada
  •  registru de casa si banca
  •  declaratia 394

GestSEL Software Gestiune Stocuri simplifica gestionarea afacerii tale! Vrei sa stii mai multe?

Module suplimentare

GestSel MobileInventory

GestSEL - Mobile Inventory

GestSEL - Mobile Inventory este o aplicatie pentru realizarea rapida a inventarului, receptiilor de marfa, vanzarii de la raft si a verificarii stocului de produse. Aplicatia este integrata cu oricare dintre solutiile dezvoltate de catre SelectSOFT.

Utilizand dispozitive mobile dotate cu scanner de coduri de bare, aceste operatii vor eficientiza timpii de lucru si vor elimina erorile frecvent intalnite utilizand metodele clasice.

Caracteristici, avantaje si beneficii ale aplicatiei:

  • scurtezi timpul necesar inventarierii prin scanarea codurilor de bare ale produselor direct de la raft
  • elimini erorile de identificare a produselor
  • efectuezi receptiile de marfa
  • simplifici procesul de vanzare prin intocmirea bonului de comanda prin vanzare asistata la raft
  • verifici rapid si usor stocul, pretul si  istoricul produselor
  • efectuezi operatii deodata cu mai multi utilizatori in acelasi timp
  • pregatesti lista cu etichetele de pret si de raft

 


GestSEL - Mobile Manager

GestSEL - Mobile Manager este o aplicatie dedicata managerilor care te va ajuta atunci cand nu esti conectat fizic cu afacerea ta. Poti avea la indemana oricand, oriunde te-ai afla, informatii importante atunci cand vei lua decizii importante din afara biroului. Aplicatia este integrata cu oricare dintre solutiile dezvoltate de catre SelectSOFT.

Caracteristici, avantaje si beneficii ale aplicatiei:

  • vizualizezi incasarile si vanzarile
  • ai evidenta restantelor client/furnizor
  • vizualizezi receptiile si documentele de vanzare
  • vizualizezi baza de date a partenerilor
  • trimiti emailuri clientilor si furnizorilor
  • consulti stocul de produse si istoricul acestora
  • realizezi inventarul
  • realizezi receptiile cantitative

Portofoliu


Alte companii care si-au imbunatatit performantele, si-au crescut vanzarile si au gasit in GestSEL Service Auto functionalitatile de care aveau nevoie.

Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin

Blog


Scriem deseori despre noutatile din domeniu, despre solutiile software pe care le oferim si impartasim tips&tricks care cresc performantele afacerii tale. Citeste mai multe pe blogul nostru:

Contacteaza-ne!
Vrei sa stii mai multe despre aplicatiile software GestSEL? Asteptam intrebarile si te intampinam cu sfaturi pentru cresterea performantei afacerii tale!