SOFTWARE MAGAZIN

Soft de gestiune pentru toate activitatile unui magazin

 

GestSEL Software POS Magazin este un program de gestiune dedicat companiilor din domeniul comertului cu amanuntul si cu ridicata. Softul asigura control total asupra  stocului de produse prin inregistrarea aprovizionarilor, vanzarilor si incasarilor. POS Magazin ofera o viziune de ansamblu asupra aspectelor legate de vanzare, dar si asupra proceselor care asigura succesul unei companii.

GestSEL Software POS Magazin este un soft care poate fi folosit de catre orice magazin alimentar, nealimentar, brutarie si patiserie, aprozare, florarii si pet-shop, magazine de haine si incaltaminte, magazine si depozite de materiale de constructii si bricolaj, magazine de instalatii, electronice si electrocasnice sau de utilaje si piese auto.

Cum te ajuta GestSEL - POS Magazin?


POS Magazin face ca gestionarea unui magazin sa fie simpla si eficienta. Oricare dintre angajati va invata rapid sa foloseasca softul, iar tu vei putea sa optimizezi activitatea pentru a obtine mai mult profit.

Scanarea produselor

Gasesti rapid produsele: softul identifica produsele prin scanarea codului de bare, denumire sau prin identificarea vizuala - legume si fructe.

Discount si fidelizare

Poti oferi clientilor carduri cu discount si  acumulare de puncte, carduri cadou sau discount in cazul produselor cu termen de expirare, perisabile, promotii.

Dispozitive mobile

Realizezi receptia marfii, inventarul, verifici stocul de produse si poti efectua vanzarea cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android.

Evidenta stocului

Ai o situatie exacta a stocului de produse, in timp real si esti avertizat atunci cand stocul scade sub cantitatea stabilita de tine.

Emitere documente de vanzare

Poti emite bon fiscal, factura de vanzare si chitanta, factura proforma, aviz de insotire a marfii sau proces verbal de custodie a marfii.

 

Emitere documente contabile

Poti emite rapid nota de receptie, procesul verbal de modificari de pret, perisabilitati, inventar sau bonul de consum, in functie de nevoia ta.

Aplicatie dedicata managerilor

Ai direct pe telefonul mobil Android, oricand, oriunde te-ai afla, o evidenta clara si rapida a afacerii tale (vanzari, incasari, restante, stocuri, rapoarte)

Transfer in aplicatii de contabilitate

Datele le poti tranfera automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.

Caracteristici Front Office

  •  flexibilitate in alegerea modului de vanzare cu evidenta stocului, cu stoc negativ sau fara evidenta stoc
  •  emitere bonuri fiscale la casa de marcat fiscala (Datecs, Sam4S, Activa, Zeka, Tremol, Custom, Daisy, etc.)
  •  incasarea prin diferite forme de plata (Numerar, Card, Tichet de masa, Tichet valoric, Voucher, Credit)
  •  retur vanzari prin bon fiscal
  •  generare facturi din bonurile fiscale emise
  •  emitere avize de insotire a marfii, facturi proforme, procese verbale de custodie, oferte de pret
  •  generarea si tiparirea codurilor de bare, etichete de raft, etichete pentru casa, pe imprimante specializate sau de documente
  •  compatibilitate cu cantare digitale cu etichetare automata sau cu preluarea greutatii
  •  permite efectuarea de discounturi/reduceri sau majorari de pret bazate pe diferite criterii (ex: produse perisabile, termen de expirare, promotii)
  •  fidelizarea clientilor prin card de fidelizare cu discount si  acumulare de puncte sau carduri cadou
  •  functia Bon in asteptare permite suspendarea unei vanzari si preluarea alteia noi, cu posibilitatea de reluare ulterioara si finalizare a vanzarii suspendate
  •  opereaza atat în regim supermarket, cu identificare automata utilizand scanner de coduri de bare sau identificare vizuala in cazul legumelor-fructelor, cat si in regim magazin general, cu identificarea dupa denumire
  •  posibilitatea vanzarii prin crearea unui produs compus din mai multe produse (ex: buchet de flori, vopsele cu pigmenti, pachete cadou)
  •  optimizare interfata dedicata monitoarelor touchscreen
  •  ofera securitate sporita, prin utilizarea a mai multor nivele de acces: administrator, casier, gestionar, utilizator
  •  retea - posibilitatea de a efectua vanzari sau de a introduce simultan documente de pe mai multe statii de lucru din aceeasi locatie
  •  administrarea aplicatiei si de la distanta prin intermediul Internet-ului
  •  viteza si siguranta datelor datorita folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server

Caracteristici Back Office

  •  evidenta stocului de produse
  •  incarcarea stocului prin introducerea si listarea documentelor de receptie (facturi de cumparare, NIR-uri)
  •  descarcarea stocului automata pe baza vanzarilor
  •  emitere facturi, avize, chitante, bonuri de consum cu posibilitatea trimiterii prin email
  •  preluare automata date de indentificare clienti/furnizori on-line
  •  evidenta client-furnizor, facturi neincasate-neachitate
  •  monitorizare produse cu termen de expirare
  •  realizarea receptiei marfii, inventarulului, pregatirea listei cu etichetele de raft sau de pret, verificarea stocului de produse si vanzarea efectiva cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android
  •  inventariere si proces verbal de modificare de preturi, inclusiv pe terminale mobile
  •  posibilitati de preluare si transfer de date din si in diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, retete si parteneri din fisier Excel)
  •  exportul rapoartelor in diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
  •  transfer automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.

 

Rapoarte si situatii

  •  rapoarte vanzari pe utilizatori, produse, departamente, top-uri (Ex: cele mai bine vandute 10 produse), etc.
  •  situatie vanzari centralizata pe diferite criterii (top produse, top clienti, vanzari comparative pe luni si casieri, agenti, cote TVA, etc.)
  •  raport vanzari detaliat cu evidenta preturilor de vanzare/cumparare si a adaosului comercial
  •  situatie inchidere de zi detaliata pe casieri si modalitati de incasare
  •  centralizator ale vanzarilor pe produse
  •  vizualizarea si listarea rapida a stocului pe diferite criterii de filtrare
  •  raport de aprovizionare conform stocurilor existente si a stocului minim stabilit
  •  lista stocuri minime necesare si produse cu data de expirare
  •  lista inventar
  •  centralizator receptii
  •  generare liste de preturi
  •  fisa produs, fisa de magazie
  •  raport de gestiune
  •  raport facturi neachitate/neincasate client-furnizor
  •  situatie scadentar - facturi scadente intr-o anumita perioada
  •  registru de casa si banca
  •  declaratia 394

GestSEL Software POS Magazin simplifica gestionarea afacerii tale! Vrei sa stii mai multe?

Module suplimentare

GestSel MobileInventory

GestSEL - Mobile Inventory

GestSEL - Mobile Inventory este o aplicatie pentru realizarea rapida a inventarului, receptiilor de marfa, vanzarii de la raft si a verificarii stocului de produse. Aplicatia este integrata cu oricare dintre solutiile dezvoltate de catre SelectSOFT.

Utilizand dispozitive mobile dotate cu scanner de coduri de bare, aceste operatii vor eficientiza timpii de lucru si vor elimina erorile frecvent intalnite utilizand metodele clasice.

Caracteristici, avantaje si beneficii ale aplicatiei:

  • scurtezi timpul necesar inventarierii prin scanarea codurilor de bare ale produselor direct de la raft
  • elimini erorile de identificare a produselor
  • efectuezi receptiile de marfa
  • simplifici procesul de vanzare prin intocmirea bonului de comanda prin vanzare asistata la raft
  • verifici rapid si usor stocul, pretul si  istoricul produselor
  • efectuezi operatii deodata cu mai multi utilizatori in acelasi timp
  • pregatesti lista cu etichetele de pret si de raft

 


GestSEL - Mobile Manager

GestSEL - Mobile Manager este o aplicatie dedicata managerilor care te va ajuta atunci cand nu esti conectat fizic cu afacerea ta. Poti avea la indemana oricand, oriunde te-ai afla, informatii importante atunci cand vei lua decizii importante din afara biroului. Aplicatia este integrata cu oricare dintre solutiile dezvoltate de catre SelectSOFT.

Caracteristici, avantaje si beneficii ale aplicatiei:

  • vizualizezi incasarile si vanzarile
  • ai evidenta restantelor client/furnizor
  • vizualizezi receptiile si documentele de vanzare
  • vizualizezi baza de date a partenerilor
  • trimiti emailuri clientilor si furnizorilor
  • consulti stocul de produse si istoricul acestora
  • realizezi inventarul
  • realizezi receptiile cantitative

Portofoliu


Alte companii care si-au imbunatatit performantele, si-au crescut vanzarile si au gasit in GestSEL Service Auto functionalitatile de care aveau nevoie.

Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Magazin

Blog


Scriem deseori despre noutatile din domeniu, despre solutiile software pe care le oferim si impartasim tips&tricks care cresc performantele afacerii tale. Citeste mai multe pe blogul nostru:

Contacteaza-ne!
Vrei sa stii mai multe despre aplicatiile software GestSEL? Asteptam intrebarile si te intampinam cu sfaturi pentru cresterea performantei afacerii tale!