SOFTWARE SERVICE AUTO

Soft pentru managementul eficient al service-ului auto

 

GestSEL - Software Service Auto este un soft care simplifica operatiunile dintr-un service auto si imbunatateste calitatea serviciilor. GestSEL - Service Auto este mai mult decat un program de generare devize, este un soft complet care usureaza toate procesele necesare unui service auto in relatia cu clientul, de la primul telefon al acestuia si prima lui programare, pana la emiterea devizului auto, emiterea facturii, a bonului fiscal si la iesirea din service a unui client multumit.

Cum te ajuta GestSEL - Service Auto?


Un service auto de succes se bazeaza pe instrumente eficiente, care integreaza toate aspectele afacerii: de la prima comanda de reparatie si piese auto pana la generarea documentelor legale si asigurarea unui control total al stocului.

Receptia autovehicului

La intrarea in service a unei masini creezi cu rapiditate o fisa proprie, care va contine toate detaliile vehiculului, apoi oferi clientului procesul verbal de predare - primire.

Evidenta reparatiilor

Ai acces la toate detaliile unei lucrari, la istoricul acestora, pieselor utilizate, manoperelor,  dar si la activitatea  mecanicilor.

Generarea devizelor

Emiti devize estimative sau finale in doar cativa pasi. Clientul stie operatiile efectuate, normele de timp si piesele care au fost inlocuite.

Emitere documente

Generezi rapid factura si bonul fiscal din deviz. Poti emite nota de receptie sau bonul de consum si realizezi inventarul pieselor usor.

Gestionarea stocului de piese

Ai acces la stocul de piese in timp real; poti comanda din timp materiale pentru reparatiile programate si esti avertizat atunci cand stocul scade sub cantitatea stabilita de tine.

Controlul echipelor de lucru

Ai o viziune clara asupra performantei echipei tale. Fiecare manopera si timpul aferent introdus in deviz este asociat angajatului care a realizat-o.

Aplicatie dedicata managerilor

Ai direct pe telefonul mobil Android, oricand, oriunde te-ai afla, o evidenta clara si rapida a afacerii (comenzi in lucru, vanzari, incasari, restante, stocuri, rapoarte)

Transfer in aplicatii de contabilitate

Datele le poti tranfera automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.

Caracteristici generale ale aplicatiei

  •  evidenta programarilor de service
  •  introducerea comenzilor service de diferite tipuri (Garantie, Postgarantie, Asigurare, Deviz estimativ, etc.)
  •  receptia autovehiculului si stabilirea avariilor
  •  stocheaza si acceseaza usor toate datele despre client/autovehicul
  •  acceseaza oricand istoricul unei masini reparate
  •  listarea proceselor verbale de custodie si a bonului de lucru
  •  introducerea pieselor si materialelor necesare in deviz
  •  introducerea in deviz a manoperei si a echipei de lucru, consultand propriul nomenclator de operatiuni si instructiuni
  •  stabileste corect tarifele pentru fiecare operatiune/autovehicul
  •  emiterea devizului final, a facturii sau a bonului fiscal
  •  tine evidenta stricta a activitatii mecanicilor, a pieselor si operatiunilor service
  •  evidenta stocului pe diferite gestiuni (Ex. Piese, Materiale, etc.) inclusiv gestiunea pieselor de pe comenzile in lucru
  •  evidenta multiunitati, multigestiuni si subunitati (mai multe puncte de lucru)
  •  flexibilitate in alegerea modului de vanzare cu evidenta stocului, cu stoc negativ sau fara evidenta stoc
  •  gestiunea stocurilor de produse si a serviciilor dupa denumire, cod, grupa, furnizor, data de expirare, lot si alte caracteristici configurabile
  •  posibilitatea inregistrarii receptiilor din import, precum si vanzarea pentru export in lei si valuta
  •  incarcarea stocului prin introducerea si listarea documentelor de receptie (facturi de cumparare, NIR-uri, etc.)
  •  descarcarea stocului pe baza documentelor (facturi, avize, bonuri fiscale, bonuri de consum, etc.)
  •  monitorizare produse cu termen de expirare
  •  inventariere si proces verbal de modificare de preturi, inclusiv pe terminale mobile
  •  realizarea receptiei marfii, inventarulului, pregatirea listei cu etichetele de raft sau de pret, verificarea stocului de produse si vanzarea efectiva cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android
  •  emitere bonuri fiscale la casa de marcat fiscala (Datecs, Sam4S, Activa, Zeka, Tremol, Custom, Daisy, etc.)
  •  generare facturi si chitante pe hartie alba sau pretiparita si cu posibilitatea trimiterii prin email
  •  emitere avize de insotire a marfii, facturi proforme, procese verbale de custodie, oferte de pret
  •  preluare automata date de indentificare clienti/furnizori on-line
  •  incasarea prin diferite forme de plata (Numerar, Card, Virament, Tichet, Voucher, Credit)
  •  avertizari si restrictii la la depasirea pragului de creditare admis, scadente depasite sau avize nefacturate
  •  permite efectuarea de discounturi/reduceri sau majorari de pret bazate pe diferite criterii (ex: produse cu termen de expirare, promotii sezoniere)
  •  generare facturi din avize nefacturate
  •  evidenta client-furnizor, facturi neincasate-neachitate
  •  ofera securitate sporita, prin utilizarea mai multor nivele de acces: administrator, receptioner service, gestionar, mecanic, casier
  •  retea - posibilitatea de operare de pe mai multe statii sau puncte de lucru
  •  administrarea aplicatiei si de la distanta prin intermediul Internet-ului
  •  viteza si siguranta datelor datorita folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server
  •  posibilitati de preluare si transfer de date din si in diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, retete si parteneri din fisier Excel)
  •  exportul rapoartelor in diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
  •  transfer automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc

Rapoarte si situatii

  •  rapoarte specifice de service: situatie manopera pe devize, piese si materiale pe devize, situatie comenzi, ore lucrate mecanici, istoric autovehicul , istoric lucrari si piese, etc.
  •  situatie vanzari centralizata pe diferite criterii (top produse, top clienti, vanzari comparative pe luni)
  •  raport vanzari detaliat cu evidenta preturilor de vanzare/cumparare si a adaosului comercial
  •  vizualizarea si listarea rapida a stocului pe diferite criterii de filtrare
  •  raport de aprovizionare conform stocurilor existente si a stocului minim stabilit
  •  lista stocuri minime necesare si produse cu data de expirare
  •  lista inventar
  •  centralizator receptii
  •  generare liste de preturi sau oferte
  •  fisa produs, fisa de magazie
  •  raport de gestiune
  •  jurnal de cumparari si vanzari
  •  raport facturi neachitate/neincasate client-furnizor
  •  situatie avize nefacturate
  •  situatie scadentar - facturi scadente intr-o anumita perioada
  •  registru de casa si banca
  •  declaratia 394

Un singur software service auto care te ajuta sa lucrezi mai rapid, mai eficient. Vrei sa stii mai multe?

Portofoliu


Alte companii care si-au imbunatatit performantele, si-au crescut vanzarile si au gasit in GestSEL Service Auto functionalitatile de care aveau nevoie.

Gestiune Service Auto SelectSOFT Software

Blog


Scriem deseori despre noutatile din domeniu, despre solutiile software pe care le oferim si impartasim tips&tricks care cresc performantele afacerii tale. Citeste mai multe pe blogul nostru:

Contacteaza-ne!
Vrei sa stii mai multe despre aplicatiile software GestSEL? Asteptam intrebarile si te intampinam cu sfaturi pentru cresterea performantei afacerii tale!