SOFTWARE RESTAURANT

Soft complet pentru gestiunea restaurantului, cafenelei sau pub-ului tau

 

GestSEL - Software Bar Restaurant este o aplicatie software pentru gestionarea eficienta a afacerilor de tip bar, restaurant, terasa, club, pub, fast-food, cafenea, patiserie sau de tip street-food. Softul ofera un control total asupra tuturor activitatilor unei astfel de afacere, de la preluarea comenzilor, evidenta meselor si a ospatarilor, emiterea notelor de plata si a bonurilor fiscale, pana la evidenta stocului si contabilitate primara.

Cum te ajuta GestSEL - Bar Restaurant?


GestSEL - Bar Restaurant faciliteaza activitatile din restaurantul tau inca de la prima interactiune cu clientul. Softul asigura comunicarea eficienta si in timp real dintre ospatari, bucatarie, manager si contabilitate. Ce inseamna asta? O afacere profitabila si clienti fericiti.

Preluarea rapida a comenzilor

Ospatarii preiau comanda pe PC sau tableta, iar comenzile sunt transmise in timp real la bar si bucatarie.

Emitere note de plata

Poti emite note de plata, facturi si bonuri fiscale incasate prin diferite metode de plata (numerar, card, tichet, transfer camera).

 

Discount si fidelizare

Poti oferi clientilor carduri cu discount sau discount in cazul anumitor  preparate (diferite pachete, promotii sau happy hour).

Evidenta stocului

Ai o situatie exacta a stocului de produse, in timp real si esti avertizat atunci cand stocul scade sub cantitatea stabilita de tine.

Aplicatie dedicata managerilor

Ai direct pe telefonul mobil Android, oricand, oriunde te-ai afla, o evidenta clara si rapida a afacerii tale (vanzari, incasari, restante, stocuri, rapoarte).

Transfer in aplicatii de contabilitate

Datele le poti tranfera automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.

Caracteristici Front Office

  •  preluarea comenzilor pe ecrane de tip touchscreen sau pe ecrane normale cu ajutorul mouse-ului
  •  evidenta comenzilor pe mese si ospatari
  •  emiterea bonurilor de comanda-marcaj pentru sectii (bucatarie, bar, cafenea, terasa, etc.)
  •  introducerea rapida a modului de preparare si servire a produselor
  •  vanzarea produselor cu reteta variabila/produs compus din alte produse (ex: Meniul zilei cu pret unic, compus din diferite ciorbe si preparate la alegerea clientului; Meniu Burger, compus din Burger, sosuri la alegere, cartofi prajiti si bautura racoritoare)
  •  emiterea notei de plata personalizata si  a bonului fiscal (Datecs, Sam4S, Activa, Zeka, Tremol, Custom, Daisy, etc.)
  •  modalitati de plata multiple (numerar, card, tichet, protocol, virament, transfer camera hotel, etc.)
  •  impartirea notei de plata in mai multe note separate
  •  emiterea unei note de plata proforma inaintea notei de plata
  •  generarea notei de plata cu cota de TVA specifica preparatelor servite la pachet
  •  posibilitatea de a vizualiza/relista o nota de plata emisa
  •  generarea facturii dintr-o nota de plata emisa, cu posibilitatea listarii la imprimanta notei de plata sau format A4
  •  accesul utilizatorilor (ospatarii) in sistem pe baza unei parole, RF-ID TAG sau cartela magnetica
  •  stabilirea drepturilor de acces a utilizatorilor (ospatar, sef sala, ospatar cu stornare, manager, utilizator, gestionar) si a culorilor meselor ocupate de acestea
  •  posibilitatea de a efectua stornari, configurabile pe fiecare ospatar
  •  aranjarea meselor se realizeaza foarte usor prin metoda DRAG-AND-DROP
  •  posibilitate de a acorda discount-uri procentuale sau valorice pe notele de plata
  •  fidelizarea clientilor prin card de fidelizare sau prin introducerea manuala a codului de client
  •  posibilitatea de a introduce doua preturi la un produs: pret normal si pret redus/majorat
  •  evidenta servicii cu taxare orara (locuri de joaca, spa, biliard, jocuri. etc.)
  •  numar nelimitat de produse structurate pe grupe (categorii) la care se pot asocia imagini sau culori diferite
  •  cele mai frecvente configurari (adaugare/modificare ospatari, modificarea meselor) se pot realiza direct de pe planul de mese introducand parola unui utilizator cu aceste drepturi
  •  posibilitatea de preluare a meniului de produse dintr-un fisier text sau excel
  •  retea - posibilitatea de a efectua vanzari sau de a introduce simultan documente de pe mai multe statii de lucru din aceeasi locatie
  •  compatibil cu modulul GestSEL Hotel, pentru transferul notelor de plata automat pe camera
  •  administrarea aplicatiei si de la distanta prin intermediul Internet-ului
  •  viteza si siguranta datelor datorita folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server

Caracteristici BackOffice

  •  evidenta retetare - configurarea retetelor si a subretetelor fiecarui produs
  •  evidenta stocului de produse
  •  incarcarea stocului prin introducerea si listarea documentelor de receptie (facturi de cumparare, NIR-uri)
  •  descarcarea stocului automata pe baza vanzarilor si pe baza retetelor de preparare
  •  emitere facturi, avize, chitante, bonuri de consum cu posibilitatea trimiterii prin email
  •  preluare automata date de indentificare clienti/furnizori on-line
  •  evidenta client-furnizor, facturi neincasate-neachitate
  •  inventariere si proces verbal de modificare de preturi
  •  posibilitati de preluare si transfer de date din si in diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, retete si parteneri din fisier Excel)
  •  exportul rapoartelor in diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
  •  transfer automat in diferite aplicatii de contabilitate financiara: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.

Rapoarte si situatii

  •  rapoarte vanzari pe ospatari, produse, departamente, top-uri (Ex: cele mai bine vandute 10 produse), etc.
  •  situatie vanzari centralizata pe diferite criterii (top produse, top clienti, vanzari comparative pe luni si ospatari, etc)
  •  raport vanzari detaliat cu evidenta preturilor de vanzare/cumparare si a adaosului comercial
  •  situatie inchidere de zi detaliata pe ospatari si modalitati de incasare
  •  centralizator ale vanzarilor pe produse
  •  vizualizarea si listarea rapida a stocului pe diferite criterii de filtrare
  •  lista retetelor de bucatarie cu vizualizarea costurilor de productie si adaos comercial
  •  raport de aprovizionare conform stocurilor existente si a stocului minim stabilit
  •  lista stocuri minime necesare si produse cu data de expirare
  •  vizualizarea necesarului de materie prima pentru un eveniment planificat in vederea aprovizionarii
  •  lista inventar
  •  centralizator receptii
  •  fisa produs, fisa de magazie
  •  raport de gestiune
  •  raport facturi neachitate/neincasate client-furnizor
  •  situatie scadentar - facturi scadente intr-o anumita perioada
  •  registru de casa si banca
  •  declaratia 394

Un restaurant cu clienti fericiti se bazeaza pe instrumente utile! Vrei sa stii mai multe despre GestSEL Bar Restaurant?

Module suplimentare

GestSEL - Mobile Waiter

GestSEL - Mobile Waiter este o aplicatie pentru preluarea comenzilor din restaurant sau terasa, pe orice dispozitiv mobil smartphone sau tableta Android. Aplicatia este integrata cu solutia GestSEL Bar Restaurant si eficientizeaza foarte mult viteza de preluare a comenzilor, ospatarul avand posibilitatea de a introduce mai multe comenzi direct de la mesele clientilor, iar listarea bonurilor de comanda catre bar si bucatarie se face automat, de la distanta.

Caracteristici, avantaje si beneficii ale aplicatiei:

  •  timpul de preluare a comenzilor este mult redus
  •  mai putine erori ale ospatarilor
  •  comanda se poate introduce direct la indicatiile clientului (mod de preparare sau servire)
  •  prioritizarea si eficientizarea operatiunilor (ex: ospatarul preia comanda - ajutorul aduce comanda )
  •  se pot efectua comenzi de catre mai multi ospatari in acelasi timp, utilizand mai multe dispozitive, nefiind nevoiti sa astepte unul dupa celelalt la introducerea comenzilor
  •  avertizare vizuala, sonora si prin vibratii pe dispozitivul mobil, la finalizarea unei comenzi de catre bucatarie atunci cand este utilizat si modulul GestSEL Monitor Kitchen
  •  aplicatia ruleaza pe orice dispozitiv (tableta sau telefon) cu sistem de operare Android

GestSEL - Mobile Kitchen

GestSEL - Mobile Kitchen este o aplicatie dedicata bucatariei restaurantului si permite gestionarea comenzilor lansate catre acest departament. Utilizand acest modul, bucatarul va avea o evidenta mult mai clara asupra comenzilor, avand posibilitatea de a modifica starea fiecareia: in asteptare, in lucru, finalizata, iar ospatarul va fi informat in momentul finalizarii comenzii.

Caracteristici, avantaje si beneficii ale aplicatiei:

  •  gestionarea mai eficienta a comenzilor decat in cazul utilizarii unei imprimante de bonuri
  •  prioritizarea si eficientizarea operatiunilor, fiind o comunicare mai buna intre ospatari si bucatarie
  •  aplicatia poate rula pe mai multe dispozitive simultan, din diferite sectoare ale bucatariei: zona pizza, gratar sau alte preparate
  •  ospatarul stie in permanenta starea comenzii lansate
  •  se reduce consumul de hartie deoarece nu mai este necesara imprimanta de bonuri la bucatarie
  •  avertizare vizuala si sonora la lansarea unei noi comenzi catre bucatarie
  •  aplicatia ruleaza pe orice dispozitiv (tableta sau PC) cu sistem de operare Windows

GestSEL - Client Order

GestSEL - Client Order este un modul suplimentar al aplicatiei GestSEL Mobile Kitchen care permite clientilor sa isi urmareasca comanda in vederea ridicarii la finalizarea ei. Comenzile inregistrate vor fi afisate pe un ecran la vedere, iar clientul nu este nevoit sa stea la rand pentru a isi ridica comanda.

Caracteristici, avantaje si beneficii ale aplicatiei:

  •  urmarirea mai eficienta a comenzilor, clientul nefiind nevoit sa astepte la un rand
  •  clientul stie in permanenta starea comenzii lansate
  •  prioritizarea si eficientizarea operatiunilor, comenzile fiind pregatite in ordine
  •  aplicatia permite si afisarea unor imagini cu sugestii, promotii sau reclame
  •  aplicatia ruleaza pe orice ecran (monitor sau TV) conectat la un PC

 

GestSEL - Mobile Manager

GestSEL - Mobile Manager este o aplicatie dedicata managerilor care te va ajuta atunci cand nu esti conectat fizic cu afacerea ta. Poti avea la indemana oricand, oriunde te-ai afla, informatii importante atunci cand vei lua decizii importante din afara biroului. Aplicatia este integrata cu oricare dintre solutiile dezvoltate de catre SelectSOFT.

Caracteristici, avantaje si beneficii ale aplicatiei:

  • vizualizezi incasarile si vanzarile
  • ai evidenta restantelor client/furnizor
  • vizualizezi receptiile si documentele de vanzare
  • vizualizezi baza de date a partenerilor
  • trimiti emailuri clientilor si furnizorilor
  • consulti stocul de produse si istoricul acestora
  • realizezi inventarul
  • realizezi receptiile cantitative

Portofoliu


Alte companii care si-au imbunatatit performantele, si-au crescut vanzarile si au gasit in GestSEL Bar Restaurant functionalitatile de care aveau nevoie.

Gestiune Restaurant SelectSOFT Software
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Restaurant
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Restaurant
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Hotel
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Restaurant
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Restaurant
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Restaurant
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Restaurant
Software-Gestiune-SelectSOFT Clienti-Restaurant

Blog


Scriem deseori despre noutatile din domeniu, despre solutiile software pe care le oferim si impartasim tips&tricks care cresc performantele afacerii tale. Citeste mai multe pe blogul nostru:

Contacteaza-ne!
Vrei sa stii mai multe despre aplicatiile software GestSEL? Asteptam intrebarile si te intampinam cu sfaturi pentru cresterea performantei afacerii tale!