GestSEL Hotel

Rapoarte de care hotelul tău are nevoie

Fiecare hotel colectează și procesează un număr semnificativ de informații în fiecare zi. Viziunea clară joacă un rol extrem de important în luarea deciziilor. Toate datele sunt componente esențiale pentru gestionarea profitabilă a proceselor unui hotel.

Operațiunile și informațiile esențiale trebuie să fie actualizate în mod constant și să fie disponibile oricând ai nevoie de ele. Cum toate aceste nu se pot genera „după ochi” aplicațiile software inovative sunt cele care vin în ajutor.

De exemplu, statisticile privind rata de ocupare a camerelor, raportul de curățenie sau situația vânzărilor centralizată pe diferite criterii sunt doar câteva informații de care ai nevoie. Te ajută pe tine ca manager să iei decizii inteligente de business, dar și pe angajați, să ofere clienților o experiență cât mai plăcută.

Mai jos ți-am pregătit o listă a celor mai importante rapoarte pentru unitatea ta de cazare și felul în care ele îți pot face afacerea mai eficientă.

Finalul zilei

Acest raport oferă informații complete privind operațiunile care au avut loc pe parcursul unei zile: statistici, plăți, venituri. Raportul de la finalul zilei este indispensabil pentru bilanțul de noapte.

  Situație turiști cazați

Acest raport detaliat îți oferă informații legate de numărul turiștilor care sunt cazați în unitatea ta în orice moment. În funcție de aceste date poți gestiona rezervările primite ulterior.

Housekeeping

Raportul de curățenie zilnică este de un real ajutor atunci când turiștii se cazează. Personalul care se ocupă de curățenie își poate prioritiza camerele în funcție de nevoie. De asemenea, în cazul în care există anumite defecțiuni de ordine tehnică într-o cameră poți să le remediezi imediat.

  Raport detaliat mic dejun, prânz, cină

Fiecare turist are cerințe diferite în ceea ce privește mesele zilnice. Unii aleg doar cazare simplă, alții aleg cazare cu mic dejun și/sau cină. Pentru a putea face mai eficientă munca personalului din bucătărie, un raport care conține detalii legate de specificul meselor (mic dejun, prânz, cină) este de un real folos în orice unitate de cazare. Astfel, personalul știe în orice moment câte mese trebuie să pregătească pentru a doua zi. Un astfel de raport economisește timp, muncă în plus și resurse.

  Raport cheltuieli pe cameră

Turiștii se pot bucura de toate facilitățile unității de cazare și pot opta să transfere toată consumația pe cameră. Astfel, ei vor plăti suma integrală doar în momentul check-out-ului. Cheltuielile efectuate de fiecare turist apar într-un raport detaliat care poate fi consultat oricând.

Listă stoc minimim necesar

Orice unitate de cazare are nevoie de un stoc de aprovizionare mare. Poate fi vorba de ingrediente pentru mâncare, produse pentru întreținere, produse pentru cameră (mini-bar) și așa mai departe. O listă cu stocurile minime necesare și produsele a căror dată de expirare se apropie duce la economii și îmbunătățește procesul de comandă al produselor necesare.

Acestea sunt șase rapoarte necesare oricărui hotel pentru o funcționare mai bună, lipsită de erori sau cheltuieli în plus. Noi îți recomandăm SelectSOFT Hotel pentru a te bucura de timp, bani și clienți fericiți. Mai mult, poți începe cu un demo gratuit să vezi dacă ți se potrivește. Contactează-ne oricând ești pregătit să testezi: office@selectsoft.ro.