Informații Utile

Minimizarea riscurilor aferente atacurilor cibernetice

Posted on
Minimizarea riscurilor aferente atacurilor cibernetice

Într-un articol trecut, am discutat despre trendul ascendent în eCommerce format în anul 2020. Criza sanitară globală a forțat companiile să-și trimită angajații să lucreze de acasă accelerand astfel atât dezvoltarea infrastructurii IT pentru a permite acest lucru, dar și tentativelor de fraudare prin atacurile aplicațiilor software. Astăzi vom analiza statistici în legătură cu securitatea […]

Actualizari SelectSOFT

eCommerce în România 2020 – Challenges & Solutions

Posted on

În contextul crizei sanitare actuale, pe plan mondial schimbările sunt la ordinea zilei. În România, criza sanitară a atras multe restricții, mai ales în ceea ce privește libertatea magazinelor de a rămâne deschise. În acest caz, marii retaileri și-au mutat afacerile în online, dată fiind schimbarea comportamentului de consum în România. Studiile recente din industrie […]

Informații Utile

COVID-19. Metode de păstrare a clienților și angajaților

Posted on

I. Context general Organizația Mondială a Sănătății a declarat pandemie de coronavirus (covid-19), epidemie pornită din Wuhan, China, în noiembrie 2019. Până la publicarea acestui articol, la nivel global sunt 407,485 de persoane infectate și 18,227 decese. Situația cazurilor pe țări este actualizată în permanență aici. Totuși, este agreat la nivel macro că numărul este […]

Informații Utile

ANAF. Raportări lunare din noile case de marcat. Declarația A4200 și A4203

Posted on
Declarația A4200 și A4203

ANAF a pus la dispoziția operatorilor economici două aplicații pentru validarea fișierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, declarația A4200 și A4203. Aceste aplicații au fost create deoarece utilizatorii noilor aparate de marcat electronice fiscale au obligația să transmită la ANAF lunar anumite date din casa de marcat. Termenul limită este data de […]

Informații Utile

Tot ce trebuie sa stii despre noile case de marcat!

Posted on
GestSEL Software Gestiune Contabilitate primara

Noile schimbari in domeniul fiscal Anul 2018 a fost un an plin de schimbari pentru business-urile de toate marimile din Romania. Dupa schimbarea politicii de prelucrare a datelor personale (GDPR), urmeaza o noua etapa pentru companiile din domeniul comertului: schimbarea caselor de marcat. Pentru a fi in conformitate cu legislatia, toate companiile trebuie sa detina […]

Informații Utile

Despre riscuri si aplicatii software neautorizate!

Posted on
GestSEL Software Gestiune Contabilitate primara

Esti antreprenor si asta te face sa iti doresti constant sa gasesti solutii eficiente care sa contribuie la cresterea afacerii tale. Atunci cand auzi de anumite softuri care simplifica procedurile, planificarea si gestionarea serviciilor oferite de business-ul tau, esti tentat sa le achizitionezi. De ce? Pentru ca de obicei, aceste softuri sunt create astfel incat […]

Informații Utile

10 pasi pe care trebuie sa ii faci pentru respectarea GDPR

Posted on
GDPR

De ce e necesara schimbarea? In fiecare zi te “intersectezi” inevitabil cu Internetul: faci plati online, trimiti mailuri, socializezi online, iti faci cumparaturile online si folosesti aplicatii pentru orice. De cele mai multe ori esti nevoit sa iti creezi conturi in care iti introduci datele personale necesare. Acestea, impreuna cu alte informatii cum ar datele […]

Informații Utile

Cum poti sa iti dezvolti afacerea cu o aplicatie mobila

Posted on
GestSEL Mobile Waiter Software Restaurant SelectSOFT

Timpul este un element important atunci cand vine vorba de activitatile noastre din rutina zilnica. Timpul inseamna bani, indiferent daca esti antreprenor sau angajat. Pentru ca ne dorim sa oferim servicii software care sa simplifice procesele prin care se pierde timp, am dezvoltat o aplicatie mobila de preluare a comenzilor care sa usureze intregul proces […]