Actualizari SelectSOFT

eCommerce în România 2020 – Challenges & Solutions

Posted on

În contextul crizei sanitare actuale, pe plan mondial schimbările sunt la ordinea zilei. În România, criza sanitară a atras multe restricții, mai ales în ceea ce privește libertatea magazinelor de a rămâne deschise. În acest caz, marii retaileri și-au mutat afacerile în online, dată fiind schimbarea comportamentului de consum în România. Studiile recente din industrie […]

Noutati

Selectsoft @ GoTech World

Posted on

Anul 2020 a adus multe schimbări, nu numai în zona de business, ci și în modul nostru de interacționare și comunicare. În perioada 11-12 Noiembrie 2020, GoTech World, eveniment dedicat transformării digitale, s-a desfășurat în mediul online, aducând laolaltă experți din toate domeniile și ramurile IT. Platforma disponibilă participanților de organizatori a facilitat networking-ul între […]

Noutati

UPDATE NOU ÎN APLICAȚIE: Cumpărături cu livrare la domiciliul clienților

Posted on

Pandemia de coronavirus care afectează companiile la nivel global modifică radical atât modul de funcționare al business-urilor, cât și comportamentul de cumpărare al clienților. La fel ca în alte țări, românii sunt fie autoizolați la domiciliu, fie izolați, fie în carantină. Acest lucru face imposibilă deplasarea lor la unele (sau orice) magazine sau supermarketuri. Efectul […]

Retail

4 moduri în care te ajută un software gestiune stocuri

Posted on

Când vine vorba despre deținerea unei afaceri, există multe avantaje pentru tine ca antreprenor. Poți face ceea ce îți place în fiecare zi, îți servești clienții cum preferi tu, în funcție de propria ta viziune și ești propriul tău șef. Odată cu aceste avantaje vine și o listă întreagă de responsabilități. Găsirea celor mai buni […]

Retail

Soft inventar. Cum te pregătești pentru sfârșitul de an?

Posted on

Orice proprietar de afacere știe că sfârșitul de an aduce mult stres și bătăi de cap. Având în vedere că inventarul de la finalul anului este obligatoriu pentru societățile comerciale, managerii s-au obișnuit cu ideea că această perioadă este supraaglomerată. Cu toate acestea, un inventar poate fi eficient și ușor. Pentru asta e nevoie de […]

Retail

10 motive PRO sistem gestiune stocuri

Posted on

Începem cu un exercițiu de imaginație: să ne gândim la cum își controlau managerii stocurile cu ani în urmă, înainte de apariția tehnologiei. Evident, activități precum preluarea de marfă, vânzarea sau inventarul erau făcute manual. În funcție de dimensiunea fiecărei afaceri, inventarul putea dura până la o săptămână. Implica toți angajații, de la contabilitate, depozit […]

Retail

Cum alegi cititorul de cod de bare potrivit?

Posted on
GestSEL Software Gestiune Magazin SelectSOFT

În domeniul retail, cititorul de cod de bare este un pion de bază în derularea activităților zilnice. Asta deoarece codurile de bare sunt prezente pe orice produs și au ca rol identificarea rapidă a acestora. Dar codurile de bare ar fi complet inutile fără tehnologia care să le interpreteze. Aici intervine necesitatea achiziționării unui cititor […]

Retail

Cum eviți să te păcălească angajații

Posted on
GestSEL Software Gestiune Magazin SelectSOFT

Ca antreprenor, ai numeroase responsabilități. Ele se extind de la calitatea mărfurilor sau serviciilor pe care le oferi, la asigurarea unui climat plăcut de muncă pentru angajați. Toate aceste elemente sunt definitorii pentru ca afacerea să funcționeze. De asemenea, securitatea este extrem de importantă, iar pentru asta, trebuie să fii atent atât la factorii externi, […]

Retail

POS- Scurt istoric și tot ce trebuie să știi

Posted on
GestSEL SelectSOFT Casa de marcat - POS

Un bun antreprenor știe întotdeauna cum trebuie să acționeze pentru ca afacerea sa să funcționeze. Iar astfel de decizii importante au stat de-a lungul timpului la baza celor mai strălucite invenții. Este și cazul lui James Ritty, un antreprenor american, care motivat de dorința de a-și împiedica angajații să îl păcălească, a inventat în 1879 […]